הזול הוא היקר

"הזול הוא היקר" – מכירים את המשפט הזה? בתחום בניית אתרים, אין דבר נכון ממנו. בכל שנה, אני יכולה לספור כ-X לקוחות שפונים אליי אחרי שהוציאו כסף על אתר שהם פשוט מתביישים לשלוח – אתר שהם לא גאים בו, אתר שלא משרת אותם, אתר שלא מבין עד הסוף את הצרכים של העסק ואיך לתמוך בהם, […]

"הזול הוא היקר" – מכירים את המשפט הזה?
בתחום בניית אתרים, אין דבר נכון ממנו. בכל שנה, אני יכולה לספור כ-X לקוחות שפונים אליי אחרי שהוציאו כסף על אתר שהם פשוט מתביישים לשלוח – אתר שהם לא גאים בו, אתר שלא משרת אותם, אתר שלא מבין עד הסוף את הצרכים של העסק ואיך לתמוך בהם, ושבסופו של דבר, בצער רב, הם נאלצים להודות שהכסף שהשקיעו בו הלך לפח וצריך להתחיל ולבנות הכל מחדש. במצבים האלו, תמיד כואב לי עבור אותם לקוחות, וכואב לי במיוחד על חוסר הידע שיש בכל הקשור לבניית אתר מקצועי.
בכתבה זו אסביר את 6 הסיבות המרכזיות לדעתי למה כדאי להשקיע פעם אחת בבניית אתר מקצועי ואיכותי:

אין שני לרושם ראשוני
רושם ראשוני הוא גורם מכריע בכל הקשור להתנהלות מול לקוחות. אתר משובש, אתר עם חווית משתמש גרועה, אתר שמעוצב באופן לא אסתטי, אתר שלא עולה במהירות – כל אלו הם גורמים שיכולים להכריע את הכף מבחינת לקוחות מתעניינים בעסק שלכם, ולא לצד החיובי. המשוואה בנושא הזה פשוטה – אתר שלא משדר מקצועיות גורם ללקוחות לנטוש. אם אתם שואלים את עצמכם עד כמה התופעה הזו נפוצה – דעו שמחקרים בתחום האתרים מראים שמעל 90% מכלל הגולשים שופטים את האתר על פי עיצוב ונראות.

אתר חייב לשרת את הצרכים של העסק שלך
אחת הטעויות הנפוצות בתחום היא בחירה באתר גנרי שאינו מותאם לצרכים הייחודיים של העסק, כך קורה שיותר מדי בעלי אתרים מוצאים את עצמם נאבקים עם אתר לא נוח לתפעול, כזה שהם לא יודעים איך לטפל בו בעצמם או אפילו איך בכלל לגשת אליו, אז עם הזמן, הם פשוט מוותרים על תפעול הערוץ השיווקי החשוב ביותר שיש להם.
בעולם שבו פועלים מעל 1.9 מיליארד אתרים אבל רק כ-200 מיליון מתוכם באמת פעילים ומניבים תוצאות, המפתח להצטרף לקבוצה המצליחה נמצא בשלב ההחלטה הראשונה: השקעה באתר שנבנה בהתאם לאפיון מעמיק של צרכי העסק שלכם.

אתר מקצועי חוסך בהוצאות טווח ארוך
כמה עולה לתחזק אתר שנבנה בצורה לא מקצועית? הרבה יותר מלבנות אחד כמו שצריך.
חשבו על בניית אתר כמו על רכישת מכונית יד שנייה. הרכישה היא במחיר מציאה אמנם, אבל המכונית מגיעה במצב מכני ירוד – היא אולי תעלה רק אלפים בודדים של שקלים, אבל לאורך שנה, תבקרו איתה במוסך על בסיס חודשי: תיקון אחר תיקון, חשבון אחר חשבון, ובסוף השנה מגלים ש"המציאה הגדולה" עלתה הרבה יותר מלקנות רכב איכותי.

כך בדיוק עם אתרים זולים: מה שנחסך בהתחלה משולם בריבית דריבית בהמשך. באגים צצים באופן קבוע, העיצוב משתבש, התשתית קורסת – וכל תיקון כזה מצריך השקעה כספית נוספת. בסופו של דבר, העלות המצטברת של תחזוקת אתר שנבנה בזול עולה משמעותית על ההשקעה החד-פעמית באתר מקצועי ואיכותי.

כמה עולה להחזיק איש מכירות תותח? לא מעט!
אתר מקצועי, לעומת זאת, יכול לשמש כאיש המכירות הדיגיטלי שלכם 24/7 – יתרון משמעותי במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים שעדיין לא מוכנים להשקעה באופרציה של צוות מכירות.

בטווח ארוך העלויות המפורטות פה מצטברות לסכומים גבוהים – אבל על דרך ההיפוך, אתר שבנוי בצורה מקצועית הוא מפתח לחסכון בעלויות.

אתר מקצועי חוסך לכם זמן יקר
כמה שעות אפשר לחסוך על ידי אתר המאופיין נכון? התשובה היא המון! אתר שנבנה בצורה מקצועית מאפשר לכם כבעלי האתר:

• לעדכן תכנים בקלות (במקום לבזבז שעות על ניסיון להבין איך עושים זאת)
• להשתמש באוטומציות בשלבים קריטיים בניהול העסק (במקום לנהל הכל בצורה ידנית)
• לא להתעסק בתחזוקת האתר ובתקלות (אלא להשקיע את הזמן היקר שלכם במה שחשוב)

אם אתם רוצים להבין יותר על חסכון באמצעות אתר לעסק, תכירו חברת "נדל"ן 360" עבורם בניתי אתר שחוסך להם בממוצע XX שעות עבודה בחודש (!), רק בזכות ייעול תהליכי חיפוש ומציאת הדירות של הלקוחות שלהם.

אתר מקצועי מגביר את החשיפה של העסק ב-Google
אתר שנבנה בצורה מקצועית מתוכנן מראש לעמוד בדרישות אלגוריתם החיפוש של גוגל.
אם אתם לא ממש בטוחים מה הכוונה ב"אלגוריתם החיפוש של גוגל" – הכוונה היא לאותו מנגנון שמחליט האם האתר שלכם ייחשף כחלק מתוצאות החיפוש או לא. אותו אלגוריתם מחבב במיוחד אתרים הבנויים:
• עם מבנה קוד נקי המאפשר נגישות למנועי חיפוש
• עם מהירות טעינה גבוהה
• עם מבנה תוכן אופטימלי
ועוד כמה חוקים שחשוב לעמוד בהם.

אם עמדתם בחוקים – מעולה, הסיכוי שלכם להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות גדל. לא עמדתם בתנאים? תדשדשו בעמודים האחרונים של גוגל, ללא יכולת אמיתית להתחרות על מילות מפתח חשובות לעסק.

אתר מקצועי מוגן מפני פריצות עתידיות
העידן הדיגיטלי הביא איתו מעבר ליתרונות גם לא מעט אתגרים כמו תקיפות סייבר ופריצות. חשבו על אתר כמו מעין "בית דיגיטלי", עליו נרצה להגן מכל איום, ולהציב עבורו שכבות אבטחה מתקדמות, עדכוני אבטחה שוטפים, וגיבויים אוטומטיים לתוכן הנמצא בו.
ספקי אתרים זולים לא יכלילו לרוב התייחסות לנושא האבטחה, וסביר שכלל לא יעלו זאת, הם יסיימו את עבודתם ואתם תשארו עם אתר חשוף לפריצות. במידה והאתר מיועד להיות דינמי, כלומר עם תוכן שמתעדכן מפעם לפעם וטפסים המיועדים לקבל מידע מהלקוחות, מדובר בסכנה של ממש – האם תרצו לקחת את הסיכון להעמיד בסכנה את המידע שלכם ושל הלקוחות? פריצה לאתר יכולה לגרום לנזק תדמיתי חמור ואף להוביל לתביעות משפטיות בעוד שאתר מקצועי נבנה תוך התחשבות באבטחה מקסימלית.

מסכמים
הגישה שלי: אתר אינטרנט בונים פעם אחת, ולכן חשוב לבנות אותו נכון ובצורה מקצועית
מניסיוני עם מאות לקוחות מרוצים: השקעה חד פעמית בבניית אתר מקצועי הובילה אותם לנכס דיגיטלי שמשרת אותם לאורך שנים קדימה, בלי הוצאות מיותרות ובלי כאבי ראש והתעסקות בבעיות.

מתכננים לבנות אתר
היי, אני גיה, מעצבת ומפתחת אתרים. תהליך בניית האתר משלב מקצועיות, יצירתיות וחוויית משתמש מדויקת. מהבנת הצרכים של הלקוח ועד להשקה מוצלחת, אני מספקת ליווי אישי, חשיבה מחוץ לקופסה, מענה מהיר ותמיכה מתמדת לאורך כל הדרך.

הזול הוא היקר

"הזול הוא היקר" – מכירים את המשפט הזה? בתחום בניית אתרים, אין דבר נכון ממנו. בכל שנה, אני יכולה לספור כ-X לקוחות שפונים אליי אחרי שהוציאו כסף על אתר שהם פשוט מתביישים לשלוח – אתר שהם לא גאים בו, אתר שלא משרת אותם, אתר שלא מבין עד הסוף את הצרכים של העסק ואיך לתמוך בהם, […]

מתכננים לבנות אתר
היי, אני גיה, מעצבת ומפתחת אתרים. תהליך בניית האתר משלב מקצועיות, יצירתיות וחוויית משתמש מדויקת. מהבנת הצרכים של הלקוח ועד להשקה מוצלחת, אני מספקת ליווי אישי, חשיבה מחוץ לקופסה, מענה מהיר ותמיכה מתמדת לאורך כל הדרך.

Scroll to Top